Läh­de eh­dol­le kun­ta­vaa­leis­sa!

Jos tasa-arvo, ilmasto ja ympäristö sekä oikeudenmukaisen yhteiskunnan rakentaminen ovat myös sinulle tärkeitä asioita, on vasemmistoliitto sinun puolueesi. Lähde siis ehdolle kuntavaaleissa, ja tule kanssamme rakentamaan kaikille hyvää Suomea!

Täytä lomake klikkaamalla tästä!

Voit lomakkeen avulla myös ehdottaa mielestäsi sopivaa ehdokasta, me välitämme tiedon kunnan vaaleista vastaaville toimijoille.

Tervetuloa mukaan joukkoon iloiseen!

Näin prosessi toimii

1. Tieto halukkuudestasi lähteä ehdolle välitetään vaalipiirisi toiminnanjohtajalle, joka ottaa sinuun yhteyttä kuukauden kuluessa. Käsittelemme antamiasi henkilötietoja tietosuojaselosteemme mukaisesti. Mikäli emme tavoita sinua ja saa varmistusta suostumuksestasi ehdokkuuteen, henkilötiedot poistetaan.
  2. Jokaisen ehdolle asetetun henkilön on täytettävä tämä ehdokaslomake ja palautettava se oman paikkakuntansa kunnallisjärjestöön. Voit tulostaa ja täyttää lomakkeen itse tai tehdä sen yhdessä oman kuntasi vaalivastaavien kanssa.
  3. Ehdokashakemukset on jätettävä viimeistään 9. maaliskuuta 2021. Päätökset vasemmistoliiton kuntavaaliehdokkaista tehdään kuntien puolueyhdistyksissä.
  4. Kuntavaalit käydään 18. huhtikuuta 2021. Tsemppiä kampanjaan!

Pssst!

Joko olet nähnyt tämän videon, jolla kuusi kuntavaikuttajaa ympäri Suomen kertoo vasemmistoliiton poliittisista saavutuksista? Kuten video osoittaa, puolueilla todella on väliä. Me teemme töitä oikeudenmukaisen yhteiskunnan puolesta, jossa aivan jokaisella on hyvä elää.