Haem­me graa­fis­ta suun­nit­te­li­jaa va­sem­mis­to­lii­ton puo­lue­toi­mis­tol­le

Haluatko olla mukana rakentamassa aiempaa oikeudenmukaisempaa ja tasa-arvoisempaa yhteiskuntaa? Vasemmistoliitto työskentelee ekologisesti kestävän hyvinvointivaltion puolesta, jossa kaikilla on yhtäläiset mahdollisuudet itsestään, lähimmäisestään ja ympäristöstä huolehtimiseen. Haemme nyt puoluetoimistolle määräaikaiseen työsuhteeseen taitavaa ja näkemyksellistä

GRAAFISTA SUUNNITTELIJAA

Työskentelet politiikka- ja viestintätiimin osana ja suunnittelet puolueen kuntavaalikampanjan visuaalisuuden, jota sovelletaan niin katumainoskampanjassa kuin sosiaalisessa mediassa. Olet aikaansaava ja näkemyksellinen tekijä, jolle vaalikampanjan nopea tahti on sytyke, ei hidaste. Vasemmistoliitto tuottaa kevään 2021 kuntavaaleissa kunnianhimoisen valtakunnallisen kampanjan, jonka graafisena suunnittelijana pääset tekemään näkyvää ja maailmaa muuttavaa visuaalista viestintää niin digiin, printtiin, jakotuotteisiin kuin kadunvarsille.

Edellytämme

• Kokemusta itsenäisestä vaativasta graafisen suunnittelun työstä
  • Näkemyksellisyyttä ja kokemusta vaikuttavasta visuaalisesta viestinnästä
  • Vahvoja taitoja Adobe CC -suunnitteluohjelmista (Illustrator, InDesign, Photoshop)
  • Kykyä organisoida omaa työtä nopeatahtisessa kampanjaympäristössä
  • Hyviä tiimi- ja työyhteisötaitoja sekä mahdollisuutta joustaa työaikojen suhteen.
  •  Sitoutuneisuutta vasemmistoliiton arvojen ja tavoitteiden puolesta työskentelyyn

Eduksi katsomme

• Kokemuksen aiemmasta poliittisesta viestinnästä
  • Liikkuvan grafiikan osaamisen (esimerkiksi Adobe After Effects -ohjelman käyttö)
  • Videoeditointitaidot
  • Kokemuksen sisällöntuotannosta sosiaaliseen mediaan

Tule rakentamaan kanssamme inhimillistä Suomea sekä vaalivoittoa 2021!

Lisätietoja tehtävästä antavat politiikka- ja viestintätiimin vetäjä Meri Valkama, 040 831 7815, ja puoluesihteeri Mikko Koikkalainen, 040 6433 350.

Kiinnostuitko? Lähetä CV:si, valikoima työnäytteitäsi, sekä lyhyt hakemus yhtenä PDF-tiedostona 27.9.2020 mennessä osoitteeseen malla.kantola@vasemmisto.fi (Aiheeksi: HAKEMUS, Graafinen suunnittelija).

Työsuhde on määräaikainen ja kestää huhtikuun 2021 loppuun. Määräaikaisuuden perusteena on kuntavaalit. Työsuhde on kokoaikainen. Työpaikka sijaitsee Helsingissä vasemmistoliiton puoluetoimistolla. Kannustamme hakijoita erilaisista taustoista hakemaan. Täytämme tehtävän lokakuun aikana tai sopimuksen mukaan.