Haem­me vies­tin­tä­koor­di­naat­to­ria Va­sem­mis­to­nai­siin

Innostutko ajatuksesta vahvistaa vasemmistofeminististä sosiaalisen median näkyvyyttä? Oletko jo hankkinut vahvaa kokemusta ja osaamista eri sosiaalisen median kanavista? Onko politiikan tekeminen ja vaalityö sinulle tuttua? Jos vastasit kyllä, hae meille viestintäkoordinaattoriksi!

Haemme viestintäkoordinaattoria 1.11.2021–31.1.2022 väliseksi ajaksi, määräaikaisuuden perusteena on hyvinvointialuevaalit.

Viestintäkoordinaattori toimii naispoliittisen asiantuntijan työparina ja osana vasemmistoliiton politiikka- ja viestintätiimiä. Viestintäkoordinaattorin tehtävät koostuvat pääosin sotevaalien aikaisesta viestinnän koordinoinnista ja toteuttamisesta yhteistyössä naispoliittisen asiantuntijan ja Vasemmistonaisten työvaliokunnan kanssa.

Viestintäkoordinaattorin tehtävässä edellytetään kokemusta viestinnän tehtävistä ja soveltuva korkeakoulututkinto katsotaan eduksi. Hyvä suomenkielentaito ja sosiaalisen median kanavien vahva osaaminen luovat parhaimmat edellytykset tehtävän hoitamiseen. Vasemmistonaisten tuntemus ja vasemmistofeministinen ajatusmaailma sekä kokemus vaalityöstä katsotaan eduksi.

Palkkaus 2960,73€/kk + työehtosopimuksen mukaiset luontoisedut. Työaika on 35 tuntia 50 minuuttia viikossa. Työaikaan sisältyy tunti viikossa liikuntaan.

Lähetä hakemuksesi ja CV PDF-tiedostoina sähköpostitse otsikolla ”HAKEMUS viestintäkoordinaattori” milla.pyykkonen@vasemmistoliitto.fi viimeistään 7.10.2021.

Lisätietoja:
Milla Pyykkönen