Läh­de eh­dol­le kun­ta­vaa­lei­hin!

Oletko jo nähnyt tämän videon, jolla kuusi kuntavaikuttajaa ympäri Suomen kertoo vasemmistoliiton poliittisista saavutuksista? Kuten video osoittaa, puolueilla todella on väliä. Me teemme töitä oikeudenmukaisen yhteiskunnan puolesta, jossa aivan jokaisella on hyvä elää.

Jos tasa-arvo, ilmasto ja ympäristö sekä oikeudenmukaisen yhteiskunnan rakentaminen ovat myös sinulle tärkeitä asioita, on vasemmistoliitto sinun puolueesi. Lähde ehdolle kuntavaaleihin ja tule kanssamme rakentamaan kaikille hyvää Suomea!

Ilmoita kiinnostuksestasi ehdolle lähtemiseen tai ehdota toista ehdokasta, me välitämme tiedon oman paikkakuntasi vaaleista vastaaville toimijoille. Kuntavaalit käydään 18. huhtikuuta 2021. Ehdokashakemukset on jätettävä viimeistään 9. maaliskuuta 2021. Päätökset vasemmistoliiton kuntavaaliehdokkaista tehdään kuntien puolueyhdistyksissä.

TÄSTÄ PÄÄSET EHDOTTAMAAN EHDOKASTA! >

Kuntavaalien ehdokaslomakkeen löydät täältä. Jokaisen ehdolle asetetun henkilön on täytettävä lomake ja palautettava se oman paikkakuntansa kunnallisjärjestöön. Voit tulostaa ja täyttää lomakkeen ennakkoon itse tai yhdessä oman kuntasi vaalivastaavien kanssa.

Käsittelemme antamiasi henkilötietoja tietosuojaselosteemme mukaisesti. Tiedot välitetään vaalipiirisi toiminnanjohtajalle, ehdotettuihin henkilöihin otetaan yhteyttä kuukauden kuluessa. Mikäli ehdotettuun henkilöön ei saada yhteyttä tai ehdotettu henkilö ei anna suostumusta ehdokkaaksi, henkilön tiedot poistetaan.

Kohti vaalivoittoa!