Läh­de eh­dol­le kun­ta­vaa­lei­hin!

Kiinnostaako oman asuinalueesi asiohin vaikuttaminen tai tunnetko jonkun, josta tulisi huippuehdokas kuntavaaleihin? Jos ihmisoikeudet, tasa-arvo ja oikeudenmukaisen yhteiskunnan rakentaminen ovat sinulle tärkeitä asioita, on vasemmistoliitto sinun puolueesi – myös vuoden 2021 kuntavaaleissa.

Ilmoita alustavasta kiinnostuksestasi ehdolle lähtemiseen tai ilmianna kaverisi, niin välitämme tiedon oman paikkakuntasi vaaleista vastaaville toimijoille. Kuntavaalit käydään 18. huhtikuuta 2021. Ehdokashakemukset on jätettävä viimeistään 9. maaliskuuta 2021. Päätökset vasemmistoliiton kuntavaaliehdokkaista tehdään kuntien puolueyhdistyksissä.

TÄSTÄ PÄÄSET EHDOTTAMAAN EHDOKASTA! >

Kuntavaalien ehdokaslomake löytyy täältä. Jokaisen ehdolle asetetun henkilön on täytettävä lomake ja palautettava se oman paikkakuntansa kunnallisjärjestöön. Voit tulostaa ja täyttää lomakkeen ennakkoon itse tai yhdessä oman kuntasi vaalivastaavien kanssa.

Käsittelemme antamiasi henkilötietoja rekisteri- ja tietosuojaselosteemme mukaisesti. Tiedot välitetään vaalipiirisi toiminnanjohtajalle, ehdotettuihin henkilöihin otetaan yhteyttä kuukauden kuluessa. Mikäli ehdotettuun henkilöön ei saada yhteyttä tai ehdotettu henkilö ei anna suostumusta ehdokkaaksi, henkilön tiedot poistetaan.

Kohti vaalivoittoa!