Vaa­li­voit­to teh­dään yh­des­sä – tee vie­lä ai­na­kin nä­mä!

Vaalit ovat jo ensi sunnuntaina. Kuitenkin monet vielä miettivät äänestyspäätöstään. Tekemällä yhdessä näinä päivinä kaikkemme, voimme varmistaa, että saamme Suomen suunnan muutettua. Voimme varmistaa vaalivoiton, joka mahdollistaisi oikeudenmukaisen Suomen kaikille, ei harvoille. Tee siis vielä ainakin nämä muun vaalityön lisäksi!

1. Näy­tä so­mes­sa­si, et­tä olet mu­ka­na ra­ken­ta­mas­sa oi­keu­den­mu­kai­sem­paa Suo­mea.

Vaihda Facebookin kansikuvaksi vasemmiston vaali-ilme! Lisää Facebookin profiilikuvaasi kehys, jolla näytät äänestäväsi ilmaston puolesta tai köyhyyden historiaan!

Jaa somessa vasemmiston päivityksiä, kuten vaalivideomme tai tämä video, jossa Alma kertoo olevansa koko sydämeltään vassari!

2. Kerro somessa miksi äänestät vasemmistoa hastagilla #siksivasemmisto

Kerro somessasi miksi äänestät vasemmistoa. Onko se halu poistaa köyhyys? Onko kyse halusta tehdä Suomesta oikeudenmukainen? Tai näetkö, että ilmastonmuutoksen torjumisen aika on nyt? Näytetään että meitä ja syitä äänestää vasemmisto on monta! Voit myös jakaa artikkelin, joka kokoaa #SiksiVasemmisto-twiittejä.

3. Kerro kavereillesi miksi äänestää vasemmistoa

Mikään mainos ei voita kaverilta tulevan suosituksen voimaa. Älä siis epäröi kertoa kavereillesi ja tutuillesi ketä äänestät ja miksi. Tällöin teet arvokasta vaalityötä, jota tehokkaampaa on mahdotonta rahalla saada. Soita läpi ystäväsi, jotka saattavat pohtia äänestyspäätöstään ja ota tavoitteeksesi saada heidät rakentamaan oikeudenmukaista Suomea vasemmistoliiton kanssa.

4. Lahjoita, jotta Suomi olisi hyvä kaikille, ei harvoille!

Jo muutaman euron lahjoitus auttaa meitä voittamaan vaalit ja kääntämään Suomen suunta:

5 € – voimme näyttää vaalimainoksiamme oikeudenmukaisen Suomen puolesta verkossa noin tuhannelle ihmiselle. Lahjoita 5 € klikkaamalla tästä.
15 € – voimme jakaa 400 vaalilehteä ympäri Suomea. Lahjoita 15 € klikkaamalla tästä.
150 € – voimme järjestää vaalitilaisuuden. Lahjoita 150 € klikkaamalla tästä.

5. Auta ehdokastasi

Jokainen ehdokas tarvitsee apua. Viimeiset päivät ovat hektisiä, mutta varsinkin ehdokkaiden aika on rajallinen. Varmistetaan yhdessä, että vasemmistoliitto näkyy kaduilla ja työmatkaliikenteessä. Auta siis jakamalla flyereita ja levitä sanaa. Vaalityötä voi tehdä myös jakamalla ehdokkaan julkaisujaan somessa. Kaikki tuki tulee tarpeeseen ja on korvaamattoman arvokasta. Puhu tutuille ja tuntemattomille ehdokkaastasi ja muista hyvistä ehdokkaistamme.

6. Äänestä

Äänestä. Vain annetuilla äänillä on väliä. Ne ratkaisevat Suomen suunnan.

Kiitos avustasi työssä oikeudenmukaisen Suomen puolesta!