Va­sem­mis­ton eu­ro­par­la­ment­ti­vaa­li­kam­pan­ja käyn­nis­tyy 29.4.

Vasemmistoliitto avaa europarlamenttivaalikampanjansa maanantaina 29.4. Helsingissä tiedotustilaisuudella ja iltatapahtumalla.

Vasemmistoliiton europarlamenttivaalikampanja avataan vapun aatonaattona Helsingissä. Vaalistarttipäivä käynnistyy aamupäivällä tiedotustilaisuudella Pikkuparlamentissa, missä vasemmistoliiton puheenjohtaja Li Andersson sekä europarlamenttivaaliehdokkaat Silvia Modig ja vasemmistoliiton varapuheenjohtaja Hanna Sarkkinen esittelevät puolueen europarlamenttivaaliohjelman sekä vaalikampanjan pääteemat.

Vaalistarttipäivä jatkuu iltatilaisuudella Kulttuuritehdas Korjaamolla. Korjaamon Vintillä järjestettävässä tapahtumassa on paikalla europarlamenttivaaliehdokkaita, ja ohjelmassa on muun muassa Li Anderssonin haastattelu sekä paneelikeskusteluja. Tilaisuuden keskusteluja johdattelee vasemmistoliiton europarlamenttivaaliehdokas ja Pohjoismaisten vasemmistoryhmien pääsihteeri Mia Haglund. Tapahtumaan on vapaa pääsy – lämpimästi tervetuloa.

Vasemmistoliiton eurovaalistartti ma 29.4. klo 18–21
Kulttuuritehdas Korjaamo, Vintti (2.krs), Töölönkatu 51, Helsinki,