Tämän kevään vaaleissa on paljon pelissä. Me voimme yhdessä valita Suomelle oikeudenmukaisen suunnan.

Viime vuosina Suomi on jakautunut yhä pahemmin niihin, joilla menee hyvin ja toisiin, joiden arki täyttyy jatkuvasta sinnittelystä: miten saada rahat riittämään edes välttämättömimpään?

Suomi on nyt suurten päätösten äärellä ja meidän on ensiarvoisen tärkeää varmistaa yhdessä, että tämän kevään vaaleissa Suomelle valitaan oikeudenmukainen suunta. Näissä vaaleissa meillä on tilaisuus laittaa loppu Suomen eriarvoistumiselle ja ryhtyä vihdoin tositoimiin ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi. Voimme kuitenkin onnistua vain sinun avullasi.

Tule mukaan rakentamaan kanssamme oikeudenmukaista Suomea

1. voimme äänestää yhdessä köyhyyden historiaan

Meidän Suomessamme oikeus luottaa tulevaisuuteen kuuluu kaikille, ei harvoille. Meidän Suomessamme jokaista päätöstä tehdessä pitää muistaa kysyä, parantaako tämä varmasti myös kaikkein heikoimmassa asemassa olevien hyvinvointia.

2. voimme yhdessä ratkaista ilmastonmuutoksen

Me olemme viimeinen sukupolvi, joka voi pysäyttää ilmaston lämpenemisen. Keinot ilmastokriisiin ratkaisemiseksi ovat tiedossa, nyt tarvitaan vain päättäväisiä toimia. Tänä keväänä Suomen on aika ryhtyä tositoimiin ilmastonmuutoksen ratkaisemiseksi.

3. voimme luoda suomeen uutta työtä panostamalla osaamiseen, ei palkkoja polkemalla

Tänä keväänä on aika valita, menestyykö Suomi osaamisella ja luovuudella, vai seuraammeko Sipilän hallituksen tietä kohti matalapalkkaisia töitä ja kaventuvaa hyvinvointia.

Lisää nimesi alle ja näytä, että haluat pysäyttää Suomen eriarvoistumisen ja rakentaa oikeudenmukaista Suomea kanssamme.

Vetoomuksessa on nyt allekirjoitusta.