Va­sem­mis­to viet­tää vap­pua ym­pä­ri Suo­men 1.5.2024 – tu­le mu­kaan juh­li­maan ys­tä­vien seu­raan!

Tule mukaan viettämään vasemmiston vappua ystävien seuraan ympäri Suomen.

Katso alta lähin tapahtumasi ja tule mukaan marsseille, tapahtumiin ja kuulemaan puheita ja laulamaan työväenlauluja. Puhujina tapahtumissa on myös vasemmistoliiton eurovaaliehdokkaita ja kansanedustajia. Tarkastathan ohjelman ja tarkemmat tiedot tapahtumien järjestäjiltä. Lista päivittyy.

Vietetään työväenjuhlaa turvallisesti ja pidetään toisistamme huolta!

Muista käyttää somessa tunnistetta #VasemmistonVappu ja lisäksi tägätä Instagramissa @vasemmisto, kun jaat kuvia vasemmistolaisen vapun vietosta!

Vasemmiston vapputapahtumat ympäri Suomea

Helsinki

Helsingin Työväen Vappu 2024 klo 11–16, Kansalaistori (Alvar Aallon kuja 1), Helsingin työväen vappukulkue ja torijuhla järjestetään perinteen mukaisesti 1.5.2024.

Vappukulkue järjestäytyy Hakaniemessä klo 11 ja suuntaa sieltä Pitkäsillan yli kohti Kansalaistoria.

Kansalaistorilla kuulemme puheet vasemmistoliiton kansanedustajalta ja eurovaaliehdokas Jussi Saramolta ja AKT:n puheenjohtaja Ismo Kokolta. Esiintymässä torijuhlassa ovat Koiton Laulu ja Paleface. Juhlan juontaa Toivo Haimi.

Torijuhlan jälkeen kokoonnumme perinteiseen tapaan Paasitorniin laulamaan yhteislauluja Sauli Malisen ja Liiton Laulajien kanssa klo 15, Paasitornin juhlasali (Paasivuorenkatu 5 A).

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä SAK:n Pääkaupunkiseudun paikallisjärjestö, Helsingin Sosialidemokraatit, Helsingin Vasemmisto, Helsingin Demarinuoret ja Helsingin Vasemmistonuoret.

Tarkempi ohjelma

Tampereen vappu klo 10–14, Tampereen Keskustori, puhujana Li Andersson

Klo 10 kunniakäynti punaisten muistomerkillä Kalevankankaalla, puhe: Vasen Kaista -verkkolehden päätoimittaja Sinikka Torkkola

Klo 10 Keskustorin vapputapahtuma alkaa. Torilla muun muassa vasemmiston lättyteltta. Tapahtuman juontavat Riesa-Pelle ja Ida Akkila, Kiertorata-yhtye soittaa
Klo 11 Marssi järjestäytyy Frenckellin aukiolla ja 11.15 marssi lähtee Puistotornin Puhaltajien tahdittamana. Reitti: Keskustori-Puutarhakatu-Hämeenpuisto-Hämeenkatu-Keskustori
11.45 Marssi saapuu Keskustorille n. 11.45
12  Puheet. Li Andersson (vas.), Petri Vanhala (Paperiliitto), Pia Viitanen (sdp)
12 Maustetytöt
13.25 Pirkanmaan esimerkillinen duunari 2024
14.00 Tapahtuma päättyy ja pisteet sulkeutuvat

Klo 14.30 Tampereen Vasemmiston perinteinen yhteislaulutilaisuus Tullikamarin Klubilla. Mukana myös Li Andersson. Vapaa pääsy, tervetuloa!

Hämeenkyrö

Vappu klo 15–17, Kyrönkosken tori (Sepänkatu 1)

9 Perinteinen kunniakäynti Punaisten hautamuistomerkillä Hämeenkyrön vanhalla hautausmaalla. Puhe: Jussi Niinenmaa

15–17 sosiaalidemokraattien ja vasemmiston Vappujuhla Kyröskosken torilla

Puheet: Tampereen kaupunginvaltuutettu ja eurovaaliehdokas Mikko Aaltonen (vas.) ja kansanedustaja Lotta Hamari (sdp), Kyröskosken VPK.n torvisoittokunta, lauluyhtye Kosken Laulajat, lapsia viihdyttää Super Sami. Grillimakkaraa ja mehua, ilmapalloja, lettukahvila, lakumyyjä, thairullia

Hämeenlinna

Musiikkia, vappumarssi ja puheita!
Tervetuloa viihtymään ja nauttimaan perinteistä vapputunnelmaa Hämeenlinnan torille 1.5.2024 kello 12.15 alkaen.
Ohjelma:
12.15 Linna Wind Band
12.30 Vappumarssi järjestäytyy Linnanpuiston kulmalla, kaikki tervetulleita marssimaan
13 Vappumarssi saapuu torille
13.05 Avauspuhe
13.10 Vappupuhe kansanedustaja Aino-Kaisa Pekonen
13.30 Kalevauva.fi
14.15 Päätössanat
Tapahtuma on kaikille avoin ja ilmainen.
Tapahtuman järjestävät yhteistyössä: Hämeenlinnan Vasemmistoliitto, Hämeenlinnan SDP, Hämeenlinnan SAK:n paikallisjärjestö

Kangasala

Vappumarssi, Kangasalan tori, klo 12 vappumarssi apteekin päädystä. Marssi päättyy punaisten muistomerkille, jossa Kangasalan kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Hanna Laine puhuu.

12.45 juhlapuhe Kangasalan torilla, vasemmistoliiton eurovaaliehdokas Lauri Lindén.

Kittilä

Tunturi-Lapin Vasemmiston työväen vappujuhla Kittilän työväentalolla 1.5. klo 13.

Juhlapuhujana kansanedustaja ja eurovaaliehdokas Merja Kyllönen. Luvassa hyvää ohjelmaa ja tunnelmaa. Ravintola palvelee juhlakansaa. Tervetuloa!

T: Vasemmistoliiton Kittilän ja Kolarin kunnallisjärjestöt.

Leppävirta

Toritapahtuma ja muistomerkillä vierailu klo 9–11.

Torilla munkkeja ja makkaraa yhteistyössä Leppävirran demareiden kanssa alkaen klo 9.

Hännilän hautausmaalla Vakaumuksensa puolesta kaatuneiden muistomerkillä seppeleiden lasku klo 9.30. Puheet torilla klo 10.15. Puhujana Tiia Eskelinen

Espoo

Espoo Lähdemme Helsinkiin vappumarssille yhdessä. Yhteislähtö 1.5. klo 10 Ison Omenan metron sisäänkäynnin luona.

Pori

Suuri työväen vappujuhla ja vappumarssi. Puhujina mm. Katja Syvärinen & Maria Mäkynen.

Mitä? Suuri yhteinen työväenvappu, johon kuuluu vappumarssi, Porin torin lavalla tapahtuva ohjelma sekä muuta oheisohjelmaa torilla.

Missä? Vappumarssi lähtee Liisanpuistosta klo 11.30 (järjestäytyminen klo 11)  ja vappujuhlaa vietetään Porin torilla klo 12-13.30.

Katso koko ohjelma

Ivalo

Vappulounas klo 14–16, Työväentalo Ivalo, puhujana Jarkko Kotilaine

Jämsä

Koko kansan vappujuhla klo 13.30–14.30, Jämsän Äijän aukiolla, puhujana Eila Tiainen

Rauma

Klo 10 muistomerkillä käynti, puhujana Susanna Eupon

Työväen yhteinen vappujuhla klo 11.30, Teatteriaukio (Alfredinkatu 2) puhujana eurovaaliehdokas Jouni Jussinniemi

Karkkila

Karkkilan vappu, klo 10.30, Keskuspuisto Keskuskatu, puhujana kansanedustaja Veronika Honkasalo

Jokioinen

Vakaumuksensa puolesta henkensä menettäneiden hautakäynnit 30.4. klo 17.30 Jokioisten kirkolla, josta lähdetään myös Lamminkylään ja Korko-ojalle.

Vappujuhla klo 10–11.30, Kirjaston aukio (Keskuskatu 27), puhujana kansanedustaja Anna Kontula. SAK:n ja työväenpuolueiden yhteinen vappujuhla. Ay-järjestöjen esittelypisteet, simaa ja donitseja, ilmapalloja ja musiikkia, arvontaa.

Tornio

Vasemmiston vappu klo 10–13, Tornion kävelykatu (Hallituskatu 1), puhujina Olavi Parkkila ja Sami Nyman

Kotka

Kotkan työväen vappu klo 11–12, marssi lähtee Keskuskoululta  klo 10.45 ja vappujuhla Sibeliuksen puistossa klo 11–12, puhujana eurovaaliehdokas Joona Mielonen

Vaala

Vapun etkot 30.4. klo 18, tarjolla munkkia, simaa ja makkaran paistoa kodassa, ratsastusta (Ampparin kota, Teollisuustie 2)
Järjestää Vaalan vasemmisto ry

Kalajoen Himanka

Vasemmiston vappukahvit klo 16.30, Uunilan rantatie 1  (68100  Himanka), Vappukahvit on vapaamuotoinen tilaisuus keskustella kahvittelun lomassa ajankohtaisista asioista.

Kaikki lähikuntien vasemmistovaltuutetut on kutsuttu henkilökohtaisesti. Punaisten muistomerkillä käynti Kalajoen hautausmaalla 1.5. klo 10.

Mynämäki

Perinteinen vappujuhla klo 16,  Vanha Turuntie 26,  musiikkiesitys, arpajaiset ja kahvitarjoilu, puhujana kansanedustaja Timo Furuholm

Outokumpu

Outokumpu klo 12, Vanha Kaivos, puhujana eurovaaliehdokas Maija Kuivalainen

Lahti

Työväen Vappu Lahdessa klo 10–14

Marssi klo 10 alkaa Kansantalolta (Aleksanterinkatu 26) ja päättyy Felmannin puistoon punavankien muistomerkillä. Kaupungintorilla vapputapahtuma alkaa klo 12. Puhujina eurovaaliehdokas Harri Pikkarainen ja kansanedustaja Minja Koskela.

30.4. klo 17 Hennala, Punaisten muistomerkki, kukkien laskeminen ja klo 17.30 Mustankallion hautausmaa, punaisten muistomerkki ja punaisten naisten hauta, kukkien laskeminen.

Kemijärvi

Itä-Lapin työväen vappujuhla klo 12–13

Avauspuhe kaupunginvaltuutettu Senni Honkanen (sdp) ja juhlapuheet professori Vesa Puuronen (vas.) ja puoluevaltuuston jäsen Viivi Järvelä (sdp). Tilaisuuden musiikista huolehtivat Naiskuoro Lauluilo Risto Korkalon säestämänä sekä Maija-Leena Vermas säestäjänä Kemijärven työväen viihdeorkesterin haitaristit. Juhlan loputtua lasketaan kukat Vakaumuksensa puolesta kaatuneiden muistomerkillä.

Raisio

Työväen Vappu klo 10–11, Raision Tori (Tasalan aukio), puhujina kansanedustaja Timo Furuholm, Raision Vasemmistoliiton valtuustoryhmän pj, kh:n jäsen Emma Lindqvist, Raision kaupunginvaltuuston pj. Janne Laulumaa (sdp). Raision SDP:n kanssa yhteisesti järjestettävä. Maarian VPK:n soittokuntaa soittaa. Tarjolla kahvia, simaa ja pullaa. Lapsille ongintaa.

Suonenjoki

Suonenjoen Vappu klo 11.30–14, Suonenjoen tori (Herralantie 4), puhujana aluevaltuutettu, Savo-Karjalan vasemmistoliiton piirin pj. Juha Pitkänen.

Klo 11.30 Seppeleenlasku Lepomäen hautausmaalla vakaumuksensa puolesta henkensä menettäneiden muistomerkillä.

Kuusamo

Kuusamon yhteinen Vappu klo 11–13, Kuusamon tori, puhujina Tarmo Raatikainen ja Pasi Janhunen (Kuusamon Vasemmisto), makkara-, munkki- ja simatarjoilu, yhteislaulu, työväenlauluja.

Nurmijärvi

Vasemmiston ja SDP:n yhteinen vappujuhla klo 9–13, kahvitus 10.30, Perttulan Kansantalo (Nummenpääntie 9) sekä aamulla Rajamäen hautausmaa.

Perinteinen vappujuhla SDP:n kanssa. Puhujana Päivi Niemi-Laine (SDP). Aamulla tavataan Rajamäen hautausmaalla muistomerkillä, josta siirrytään Perttulan kansantalolle, josta käydään Perttulan muistomerkeillä ja sen jälkeen on tarjolla munkkikahvit.

Lapinlahti

Työväen vappujuhla klo 14–16, Lapinlahden Työväentalo (Kangaslahdentie 24), puhujana PAM:n aluepäällikkö Jarno Koski

Jyväskylä

Vappumarssi ja Kaiken kansan vappujuhla klo 11

Vappumarssi Järjestöjen talolla (Ilmarisenkatu) ja vappujuhla Lounaispuistossa.

Klo 10 Käynti vakaumuksensa puolesta kaatuneiden muistomerkillä Vanhalla hautausmaalla

Klo 11 kulkueen järjestäytyminen Ilmarisenkadulla Järjestöjen talon luona

Klo 11.30 kulkue lähtee kohti Lounaispuistoa reittiä Kalevankatu – Yliopistonkatu – Kilpisenkatu – Kauppakatu – Minna Canthin katu soittokunta Kajastuksen tahdittamana.

Avaussanat: SAK:n Jyväskylän alueen paikallisjärjestö JAP, juhlapuheet: kansanedustaja Piritta Rantanen ja eurovaaliehdokas Lotta Tuominen, musiikkia: Zoppana, buffet ja simatarjoilu.

Ii

Vappujuhla klo 11.30–14 Iin järjestotalo (Laurintie 3) ja Iin tori

Marssi lähtee järjestötalon edestä klo 11.30 ja päättyy torille, jossa puhetilaisuus klo 12.00–12.40. Puhujina kansanedustaja Hanna Sarkkinen ja Teijo Liedes.

Toritilaisuuden jälkeen juhla Järjestötalolla klo 12.45–14. Juhlassa elävää musiikkia. Sadalle ensimmäiselle ilmainen sima ja munkki.

Suomussalmi

Vappujuhla klo 13, Ämmänsaaren työväentalo (Voimakatu 5)

Puheita, musiikkia, työväenlaulu-karaoke, runoja, arpajaiset, vappuun kuuluvat tarjoilut, juhlan jälkeen tanssit Salama -yhtyeen tahdissa.

Vappubaari avataan klo 12, juhla alkaa klo 13.  Puhujana eurovaaliehdokas Riku Nieminen

Raahe

Työväen Vappu Raahessa klo 11.30–13, Härkätorin puisto, puhujat Katja Hänninen ja Teemu Myllyoja. Vasemmiston, SDP:n ja SAK:n yhteinen vappujuhla.

Klo 10.30 Haaralan hautausmaa käynti vakaumuksensa puolesta kaatuneiden haudalla. Haudalla puhuu Katja Hänninen (vas.).

Klo 11.30 Härkätorin puisto: puhuu Eurovaaliehdokas Miina-Anniina Heiskanen (sdp), Katja Hänninen (vas) Teemu Myllyoja AO200 pj., sekä esiintyy Raahen laulutoverit. Tarjolla makkaraa, munkkeja sekä kahvia. Tervetuloa kaikki!

Riihimäki

Työväen vappujuhla klo 10.30–12, Valtakunnallinen työväentalomuseo (Hj. Elomaankatu), puhujana Saana Siekkinen (SAK)

Klo 9 haudoilla käynti (Juppalan muistomerkki, hautausmaat)

Marssi klo 10.30 Topparoikka-patsaalta

Klo 11 juhla Työväentalomuseolla. Vasemmiston Uusi aika -lauluryhmä esiintyy (koottu uudelleen sitten 1970-luvun)

Klo 11–14 Lasten vappu -tapahtuma museon ja jäähallin välissä

Kuopio

Valtuustopuolueiden yhteinen vappu Kuopion torilla klo 10.30–12.30

Kansanedustaja Laura Meriluoto pitää vappupuheen klo 10.40. Tapahtuman jälkeen lähtee vappumarssi klo 13 kaupunginteatterilta.

Kuopion Vappumarssi klo 13, Kuopion Kaupunginteatterin edessä, puhujana Adam Al-Sawad

Lohja

Työväen Vappujuhla klo 11.20–14, puhujina Birgit Aittakumpu ja Tiina Liiimatainen (vas.)

Kokoontuminen haudoilla käyntiä varten Kirkkokentällä klo 11.20. Puhujana Punaisten haudalla Tiina Liimatainen (vas.) ja Sankarihaudalla Ville Kanninen (sdp). Musiikista haudoilla vastaa Virkkalan torvisoittokunta.

Kokoontuminen Vappumarssia varten Kirkkokentällä klo 12, pääjuhla Lohjan torilla alkaa noin klo 12.30, juhlapuhujana kaupunginvaltuutettu Birgit Aittakumpu. Pääjuhla huipentuu coveryhtye Duo E. Alavillamon esiintymiseen!

Juhlan järjestää: SAK:n Lohjan paikallisjärjestö Ry, Lohjan Demarit ja Lohjan Vasemmisto

Pello

Sirkkakoski (Länsipuolentie 102), Pellon vasemmiston vappu klo 12–14.

Makkaraa, kahvit, ilmapalloja lapsille. Lisäksi mahdollisuus tutustua maakansan museoon. Puhujana eurovaaliehdokas Piia Kilpeläinen-Tuoma

Tuusula

Seppeleenlasku muistomerkille klo 8.45–10, Paijalannummentie 11, kokoontuminen hautausmaan portilla, josta lähdemme yhdessä kohti muistomerkkiä. Muistomerkillä pidämme pienen puheen ja seppeleenlaskun.

Hanko

Kunniakäynti punaisten haudalla klo 10 (kokoontuminen hautausmaan portilla 9.30), Itäinen puistotie 11, puhujana Birgitta Gran

Sastamala

Kunniakäynnit haudoilla/ muistomerkeillä: klo 9 Keikyä, klo 9.30 Kiikka, klo 9 Karkku, klo 9 Tyrvään kirkko, klo 9.30 Roismala, klo 9 Suodenniemi, klo 9 Mouhijärvi, klo 9 Kiikoinen

Sastamalan värikäs vappu Raivion työväentalolla (Raivionkatu 17)
Klo 13 alkaen kahvit ja simaa sisätiloissa, 14 vappujuhla, juontajana Jarkko Mäkipää. Avauspuhe aluevaltuutettu, kaupunginvaltuutettu Jenni Jokinen, juhlapuhe Vasemmistoliiton puoluesihteeri Anna Mäkipää. Torvisoittoa ja työväenlauluja, SAK tarjoaa lettuja ulkoalueella.

Tilaisuus yhteinen paikallisen vasemmistoliiton, SAK.n ja TSL.n kanssa

Valkeakoski

Käynnit punaisten muistomerkeillä: 30.4. kello 15 Hauho Mustila, Leppäkosken puhallinorkesteri, kronikka Petra Pikkanen (sdp) ja Kia Eklund (vas.), seppeleiden lasku. Ilmainen bussikuljetus Hauholle Valkeakosken linja-autoasemalta kello 14.15 (1 bussi).

30.4. kello 16.30 Valkeakosken hautausmaa, seppeleiden lasku, puhe Kai Muukkonen (vas.).

Koko Koskin Työväen vappujuhla 1.5.  klo 12, Lepänkorvan puisto (Kauppatori 7)
Puheet: Tuula Vallius (sdp) ja eurovaaliehdokas Mikko Aaltonen (vas.), esiintyjät:  Duo Aaro ja Pyry Joki, Valkeakosken Työväenopiston naiskuoro ja Valkeakosken Työväen mieskuoro, VaVo Cheerleader Minit, Stunt, Solariat.

Kokkola

30.4. Klo 17 lähtö Åsenille linja-autoasemalta, Työväenlaulutalkoot klo 18 Ykspihlajan toimitalolla, LIPUT 5€

1.5. klo 12 seppelen lasku Marian hautausmaan muistomerkillä

Klo 12.30 Vappumarssi lähtee teatterilta torille, klo 13 Vappubrunssi alkaa Snellmankodilla

Klo 13 Työväen vapputori: YTS esiintyy, SAK pitää avauspuheenvuoron, Aleksi Mattila esiintyy. Teollisuusliitto tarjoaa makkaraa, SDP kahvia ja Vasemmisto mehua.

Klo 13.30 kansanedustaja Tytti Tuppurainen puhuu

Klo 13.45 Aleksi Mattila esiintyy vappubrunssilla

Klo 14.30 Sami Säynevirta esittäytyy Vappubrunssilla

Klo 14.45 Kansankeittiön lava on vapaa kaikille esityksille

Klo 15.30 Brunssi loppuu

Kajaani

Klo 10 kunniakäynti vakaumuksensa puolesta kaatuneiden haudalla Kajaanin Vanhalla hautausmaalla. Puhujana kaupunginvaltuutettu Marjo Kangasharju (sdp).

Klo 11.15 järjestäytyminen vappumarssille Wanhan Vesilaitoksen parkkipaikalla (Kauppakatu 1 B).

Klo 11.45 vappumarssi lähtee liikkeelle kohti Raatihuoneentoria. Tervetuloa mukaan sankoin joukoin marssimaan!

Klo 12 vappujuhla Raatihuoneentorilla. Avauspuhe: ammattiliitto JHL:n puheenjohtaja Håkan Ekström. Juhlapuhe: näyttelijä & eurovaaliehdokas Riku Nieminen (vas.). Anna-Kaisa Korpinen esiintyy, lapsille ilmapalloja!

Klo 13 työväenlaulutilaisuus ja vappukahvio Kainuun Kansanpirtillä (Linnankatu 2) Kosken Laulun johdolla.

Haapavesi

Vappuaatto 30.4. Olokkarissa (Lallunniementie 2) klo 16–21

Klo 16–18 Kasvomaalausta, kepparikisa, kilpailuja ym.

Klo 17–19 Jessi Jokelainen, eurovaaliehdokas (satutuokio ja puhe)

Klo 19–21 Yhteislaulua, karaoke

Vappuinen asu palkitaan! Simaa, munkkeja, makkaraa, arvonta.

Himanka

Vasemmiston vappukahvit 1.5. Roiman talo Himanka klo 16.30 alkaen. Kahvittelua ja vapaata keskustelua ajankohtaisista asioista.

Kuusamo

Vappujuhla Kuusamon torilla klo 11 alkaen. Juhlapuhujana Pasi Janhunen.

Liminka

Vappuna järjestetään perinteinen marssi ja kunniakäynti Niittäjäpatsaalla klo 10. Lähtö Linnukka-hallin edestä. Tilaisuuden jälkeen kahvi-/simatilaisuus Työväentalolla.

Oulu

Oulun Työväen Vappu Rotuaarilla klo 12. Puhujina kansanedustaja Antti Lindtman (sdp) ja järjestöjohtaja Risto Kalliorinne (PAM). Juontajana kaupunginvaltuutettu Jessi Jokelainen (vas).

Aamupäivällä käynti vakaumuksensa puolesta kaatuneiden muistomerkillä. Kokoontuminen Vanhan kappelin edessä klo 9.45.

Kemi

Klo 11.45 Vappumarssi järjestäytyy Sauvo-talon (entinen työväentalo) takana

Klo 12.00 Marssi lähtee liikkeelle

Klo 12.15 Juhla Täiköntorilla. Puhumassa Teollisuusliiton Pohjois-Suomen aluetoimitsija Jari Mehtälä, Kemin Vasemmistoliiton Mikko Koivulehto sekä Vasemmistonuorten hallituksen jäsen Tuomas Paananen. Ajan laulu -kuoro esiintyy.

Klo 15.00 Lauletaan porukalla työväenlauluja ravintola Kukossa

Rovaniemi

Tilaisuudet alkavat klo 10 kunniakäynnillä Viirinkankaalla 3. hautausmaalla Vakaumuksensa puolesta kuolleiden muistomerkillä.

Vapun juhlinta jatkuu kaikille avoimessa Työväen Vappujuhlassa Lordin aukiolla klo 12.

Tilaisuudessa soppatykki ja poliittisia vappupuheita. Puhujina Mari Ikonen (vas.) ja Johanna Ojala-Niemelä (sdp).

Iltapäivällä lauletaan työväenlauluja Monitoritalo Mondessa (Pohjolankatu 6) klo 16–18.

Sodankylä

Vappujuhla Simosen parkkialueella 12–14. Juhlapuhujana on Jonna Parviainen. Trio Domino vastaa livemusiikista. Tarjolla on kahvia, simaa ja munkkeja.

Kirkkonummi

Kansanedustaja Mai Kivelä puhuu klo 12.20.

Vantaa

Vantaan Vasemmiston ja Tikkurilan Työväenyhdistyksen vappujuhla Vantaan kaupungintalon edustalla Asematie 7, 01300 Vantaa 1.5. klo 12 alkaen.

Juhlapuheet:
PAM:n puheenjohtaja Annika Rönni-Sällinen ja Vantaan Vasemmistonuorten puheenjohtaja Tuomas Suihkonen

Musiikkia: Lumon Puhaltaja ja TixiBand

Ohjelmaa lapsille