Va­sem­mis­to­lii­ton edus­kun­ta­ryh­mä ha­kee avus­ta­jaa/ kam­pan­ja­koor­di­naat­to­ria

Eduskuntaryhmän avustajan työtehtäviin kuuluu vasemmistoliiton kansanedustajien eduskuntatyötä tukeva poliittinen valmistelutyö ja muu avustaminen.

Palkattavan henkilön erityisenä vastuualueena on eduskuntaryhmän talveen 2022–2023 ajoittuvan kampanjan suunnittelu ja koordinointi.

Tehtävässä tarvitaan: vasemmistolaisen politiikan tuntemusta, sujuvaa kirjallista ja suullista ilmaisua, palvelualttiutta ja joustavuutta, projektiosaamista, hyviä tiimityötaitoja sekä kykyä ottaa haltuun nopeasti laajoja kokonaisuuksia.

Tehtävässä eduksi katsotaan: korkeakoulututkinto, ruotsin kielen ja muu kielitaito, monipuolinen poliittinen osaaminen ja kokemus lainsäädäntötyöstä sekä monipuolinen kokemus sujuvasta, nopeasta ja oikeakielisestä tekstin tuottamisesta.

Työsuhde on määräaikainen. Työsuhteen kesto on 1.2.2022–30.4.2023 tai sopimuksen mukaan. Määräaikaisuuden peruste on työn projektiluontoisuus.

Tehtävän peruspalkka on 3427 e/kk. Työntekopaikka on Helsinki. Kannustamme hakijoita eri taustoista hakemaan tehtävää.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen lähetetään sähköpostitse viimeistään keskiviikkona 5.1.2022 klo 10 osoitteeseen: laura.koskinen@eduskunta.fi. Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi yhtenä liitetiedostona ja kirjoita viestin otsikkokenttään ”Eduskuntaryhmän avustaja/kampanjakoordinaattori”.

Lisätiedot ja tiedustelut tiistaina 21.12. klo 10–13 ja maanantaina 3.1. klo 12–17: pääsihteeri Laura Koskinen, puh. 050 462 6604