Ju­ha Pit­kä­nen

Savo-Karjalan vaalipiiri

Toiminnan mies

Juha Pitkänen eduskuntaan

Olen 35-vuotias ensihoitaja Tuusniemeltä. Työskentelen ambulanssissa Pohjois-Savon sairaanhoitopiirille. Perheeseeni kuuluu neljä lasta, vaimo ja kaksi koiraa.

Koko aikuisikäni olen ollut aktiivinen politiikassa ja mukana myös ammattiyhdistysliikkeen toiminnassa. Tämän ansiosta olen toiminut useissa luottamustoimissa mm. kunnanhallituksen 1. varapuheenjohtaja, Pohjois-Savon maakuntavaltuuston jäsen ja vasemmiston ryhmän puheenjohtaja, sivistyslautakunnan puheenjohtaja, kulttuuri- ja vapaa-aikalautakunnan puheenjohtaja ja Tuusniemen JHL ry hallituksen jäsen ja nuorisoasioiden vastaava. Viime kuntavaaleissa olin Tuusniemen ääniharava.

Vapaa-aikana tykkään liikkua luonnossa. Harrastuksiini kuuluvatkin metsästys, kalastus, marjastus, sienestys ja luonnossa liikkuminen. Itse koen ympäristöarvot erittäin tärkeiksi. Arvokas luontomme tulee säilyttää myös jälkipolville.

Seuraavan hallituksen tulee tehdä täyskäännös poliittiseen ajatteluun. Politiikan keskiöön tulee palauttaa ihminen suuryritysten edun sijaan. Peruspalveluiden tulee olla kaikkien saatavilla varallisuudesta riippumatta. Nyt on viimeiset hetket pelastaa hyvinvointivaltio.

Moni on luottanut, luota sinäkin!

Vasemmiston ehdokkaat ja vaaliteemat, eduskuntavaalit 2019

Eh­dok­kaan kir­joi­tuk­set

Työ­haas­tat­te­lu

06.02.2019

Nyt mahdollista kutsua toiminnan mies kotiisi tai muuhun hyväksi kokemaasi paikkaan ”työhaastatteluun”. Toimi seuraavalla tavalla.