Kir­si Vir­ta­nen

Heikoimmat ensin!

Olen 61-vuotias Kuhmon kaupunginvaltuutettu. Minulla on ollut myös useita kunnallisia ja maakunnallisia luottamustehtäviä. Olen toiminut Kainuun Kansalaiskeskus ry:ssä sekä työllisyysprojektissa Kuhmossa. Olen ihminen, joka haluaa ottaa asioista selvää ennen kuin teen johtopäätöksiä ja etenkin silloin, kun päätökset koskevat myös muita. Osaan hahmottaa isoja kokonaisuuksia, mutta huomaan helposti myös pienen pienet yksityiskohdat, joilla voi olla ratkaiseva merkitys.

Mottoni on: Jos kaikkein heikoimmalla menee edes hiukan paremmin, menee kaikilla muillakin!

Minä en sure asioita, vaan haluan keskittyä muuttamaan niitä asioita, mitkä ovat muutettavissa paremmiksi.
Kokemusta on elämän varrella kertynyt ja olen innokas ottamaan selvää niistä asioista, mistä en tiedä tarpeeksi.
Minä uskon hyvinvointivaltioon, sopimuskulttuuriin ja siihen, että heikoimmista pidetään aina ensin huolta.
Me olemme yhteiskunta ja meidän pitää päättää miten me toimimme.

Otammeko vastuun kaikista jäsenistämme, vai annammeko viidakon lakien tulla voimaan, jossa vain muutamat vahvat jäävät eloon. Sinä voit nyt päättää, minkälaisen tulevaisuuden haluat itsellesi ja rakkaimmillesi.  Sinulla on valta vaikuttaa.

Vasemmiston ehdokkaat ja vaaliteemat, eduskuntavaalit 2019

Kirsi on ehdokkaana myös näissä vaaleissa: