Lee­na Saa­re­la

Leena Saarela

Pirkanmaan vaalipiiri

Arjen ammatilainen Arkadianmäelle

Hyvää vointia kaikille- ei harvoille!

Olen ammatiltani sairaanhoitaja ja Sastamalan kaupunginvaltuutettu, Pirkanmaan piirihallituksen jäsen ja puoluevaltuuston varajäsen. Vaikutan myös ammattiyhdistysaktiivina ja toimin Tehyn Pirkanmaan sairaanhoitopiirin ammattiosaston puheenjohtajana. Haluan Suomen, jossa kaikilla on oikeus julkisesti tuotettuihin palveluihin, koulutukseen, terveydenhuoltoon, työhön, turvaan ja toimeentuloon.

On aika muuttaa politiikan suuntaa. Tehdään yhdessä inhimillisempi ja tasa-arvoisempi Suomi, jossa on oikeus luottaa tulevaisuuteen, oikeus hyvinvointiin ja terveydenhuoltoon, oikeus tasa-arvoon, oikeus oppia, oikeus elää omalla työllä ja oikeus vanheta ilman huolta.

Sinä voit päättää jatkaako Suomi jatkuvien leikkausten tiellä, vai haluatko tasa-arvoisemman Suomen, jossa on oikeus luottaa turvaan ja tulevaisuuteen.

Kumman sinä valitset? Minä valitsen Suomen, jossa on oikeus hyvinvointiin, julkisiin terveyspalveluihin, koulutuksseen, työhön ja toimeentuloon ja oikeus vanheta ilman huolta.

Vain äänestämällä saadaan uusi suunta politiikalle,

Tehdään yhdessä parempi huominen!

Leena Saarelan tukiryhmän tukitili: FI55 5660 0620 141150

Leena Saarela – Sairaanhoitaja, Sastamala

Sähköposti: leena.saarela(AT)kopteri.net, Facebook-linkki: kuvan alla paina f
Vaalipäällikkö: Reino Niemi, reinolavi(AT)gmail.com, puhelin: 050-5275727

Tapahtumia:

lauantaina 16.3. Klo 9-10.30 Kyröskosken tori, klo 11.30-13.00 Tampere – Tammelan tori ja Klo 13.30 Tampere-Peltolammi K-market.

—– edellisiä —-

Vasemmiston ehdokkaat ja vaaliteemat, eduskuntavaalit 2019